neděle 23. února 2014

6 kolekcí Katie Alice

Protože to vypadá, že oproti loňskýmu roku přijde jaro dřív jak v květnu, zachtělo se mi udělat něco romanťyckého a kytičkového a vůbec úplně jarního a nenáročnýho. Porcelán Katie Alice, který jsem zmínila ve valentýnském článku, mi k tomuto účelu přijde zcela ideální.

Katie Alice je docela mladá značka stejnojmenné paní z Anglie, která je podle svých slov posedlá svou zahradou a sbíráním vintage a ručně dělaných věcí. Její práce je inspirovaná starými florálními tapetami, látkami a uměleckými předměty, z čehož se snaží vytvořit vintage look pro moderního zákazníka. Její první kolekce vznikla v roce 2010, v dnešní době je jich dohromady šest. Katie Alice vyrábí stolní nádobí a doplňky, tedy kromě porcelánu i příbory, nějaké vařicí náčinní, kuchyňský textil, plechové krabice a nějaké drobnosti typu papírových košíčků na cupcakey.

Moje nejoblíbenější je kolekce Scarlet Posey, ze které jsem si pořídila set na snídaně v mé budoucí venkovské rezidenci.







Highland Fling kolekce je v teplých barvách a není tak zdobná jako ty ostatní.





English Garden je svěží, jarní... zvažuju pořízení dortové lopatičky z téhle kolekce. (Ano, trotlovina, ale zvažuju už všechno. Byla bych schopná jich pak mít pět.)


Prima nápad třeba na svatební stůl, jen tak mimochodem!




























Další je kolekce Cottage Flower, která mě z nějakého důvodu nijak zvlášť nefascinuje. Asi to nejsou to mý barvy.


 Kvůli těm botám dneska neusnu! Jo aha, tohle je vlastně článek o porcelánu, tak pardón, no.



Ditsy Floral mi přijde tak nějak roztomile babičkovská




A Cupcake Couture

 Ta cukřenka s mlékovkou mě často navštěvují ve snech, ale řekněte mi, který normální člověk si pořídí třetí cukřenku, když nemá ani vlastní byt?


Líbí se vám některá z kolekcí? U nás lze koupit například přes eshop romantik-dekor.

Obrázky pochází odsud a z Facebooku Katie Alice.

Čus bus
post signature

11 komentářů:

  1. Ja by som brala všetky, ale prešla by mi doma asi len Highland fling, tak asi začnem drankať k narodkám aspoň pokus, haha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě teda fascinuje, že někteří chlapi mají tendence kafrat do nákupu porcelánu! Já bych ho postavila před hotovou věc, ale já jsem pravda pěkná sekera:))

      Vymazat
  2. Já bych brala ty puntíkovaný sety, pro alergika je těch kytek nějak moc :)))).

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, ten puntíkatý servis, já ho chci! :-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kousky :)) Ani nevím, který set se mi líbí nejvíce.. Dokážu si představit všechny, nejlíp při venkovním stolování!
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky mi to všechno přijde jako bohatá snídaně na venkovní terase....:)

      Vymazat
  5. Cukřenku kup, těch není nikdy dost. A než přijdou ke svému původnímu využití, daj se do nich třeba schovávat drobáky (pro nenadálý nedostatek rohlíků a hotovosti), jako to dělám já. I když Kubista by se asi divil, jak s jeho nádobím zacházím, ale když ono vypadá krásně, i když není na stole. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky pravda! :) Když tak si pak založím kavárnu a hned se budou všechny hodit:D

      Vymazat
  6. úchvatné,kopím časem všechno :-))

    OdpovědětVymazat