středa 21. ledna 2015

Estonský byt na leden

Abych pravdu řekla, na to, že je teprve leden, mi ta zima už poměrně solidně leze na mozek. Respektive ani ne tak zima, jako spíš tma. Upřímně řečeno, slunko už jsem opravdu hodně dlouho neviděla. Ráno po cestě do práce je tma, v práci ven nevidím a večer po cestě z práce je už zase tma. O víkendu buď to samý a nebo je jak na potvoru hnusně. Jestli po něčem toužím, tak je to světlo, barvy, svěžest....jako třeba tady tohle estonské bydlení návrhářky Liiny Viira. Její oblečení vychází z estonských krojů, je cáklé a barevné a v jejím bydlení je poměrně hodně vidět. Aby taky ne. 


Koberec je z Maroka - a přitom hele ho, jak ladí!


Truhly jsou skvělej úložnej prostor, který je navíc jedním z historicky prvních kusů nábytku. Dnes už sice truhly nejsou natolik zásadní a provařený, ale hračky, sezónní oblečení, povlečení, ručníky, dřevo do krbu.....do nich uložíte jedna báseň. (ha! že by další článek?)






Stůl a židle z bazaru. Hernajs aspoň někdo měl štěstí.


Tady ty starý šupličky na tiskařský písmenka či kýho šlaka na mě taky vykukujou zpoza každýho rohu už. Proč mi to dělaj?


Jak přiznat elektrický káble? Takhle.


Sbírka estonských tradičních pásků.



Ten-mlýnek-hrozně-nutně-potřebuju!




Dobře se na tyhle věci podívejte - to jsou vlněný svetry! Něco, na co jsem v českým obchodě snad ještě nenarazila. Možná akorát tak v sekáči.



Barevná spára mi přijde jako skvělej kreativní a prachy šetřící nápad, jak oživit low cost koupelnu.




Mohl by ten řetěz od House Doctora NEbýt aspoň někde? To na něj někde měli osmdesátiprocentní slevu či co?

Originální článek k přečtení na Design Sponge. Hrozně se těším na den, kdy budu podobně radostně sdílet reporty z bydlení i od nás. A kdy budou krásný český interiéry taky na těch webech, kam si pro inspiraci chodím teď. Jooo, to bude prima!
post signature

7 komentářů:

  1. Moc se mi Váš blog líbí a ten světeknej řetěz bych taky chtěla, ale kde ho koupit? Nemají ho...

    Zdravím.Dagmar L.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Dagmar, řetěz by se teoreticky mohl v březnu objevit na Nordic Day ;)

      Vymazat
  3. Ten mlynek je naprosto bozi!!! Ten chci!
    A od Estonskeho bytu bych cekala asi vic kobercu jako teplotni izolaci, hmhm. Prekvapily me dost ty hole podlahy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho taky děsně chci, co budem dělat? :) A dyť mají spousty koberečků

      Vymazat
    2. To mi teda rekni, co budeme delat? :D Nesel by vytvorit ciste naaaahodou z nejakeho tvarove podobneho?
      Ja jsem cekala vsude vsude koberce, ty bile parkety nejsou moc teple. I kdyz vlastne kolik je stupnu v Estonsku? :D

      Vymazat
  4. Krásne ftoky ten bytík vyzerá naozaj úžasne ! :)

    OdpovědětVymazat