čtvrtek 9. dubna 2015

Mramorování všeho a všůde

Mramor a mramorování není žádná novinka - naopak patří spíš ke klasice, kterou někdo před pár sezónama vytáhl z depozitáře a my nějak furt nejsme schopní se jí pořádně nabažit. Kolekce všemožnejch značek se neustále hemží mramorovými prkénky, dózičkami, polštáři a bůhví čím vším ještě, nicméně mě docela baví i to zcela nepokrytě umělé mramorování, které využívá barvy. Jako děcko jsem měla knížku, ve které byl návod na mramorování papíru, ale mně to ňák nešlo či co. Pak jsem ale před časem kdesi viděla květináče zdobené mramorováním z laku na nehty a vypadalo to tak easy, že tomu dám možná časem aj druhou šanci.

1. Možností, jak vnést do interiéru trochu mramoru, je ovšem fůra. Tyhle mističky na šperky jsou DIY z fima.

zdroj
2. Hodiny se mi teda líbí velice a na zdi by se mi vyjímaly opravdu krásně, kdyby měl doma někdo ňáký přebytečný
zdroj
3. Polštářků není nikdy dost, navíc je lze vždycky snadno obměnit.

zdroj
4. Co jsem ale letos zaznamenala poprvé, je mramorovaný porcelán. Tohle je teda H&M podzim 2014, ale něco podobnýho jsem teď na jaře viděla například u Madam Stoltz.

zdroj
5. Nesmrtelný papír - ty barevný bych brala hned. Mramorová fólie pro domácí kutění se dá navíc velmi snadno sehnat - mají je za pár korun v každým Hornbachu, Bauhausu apod...a většinou vypadají tak příšerně, že se jim obloukem vyhýbám. Ale jde o ten kontext, chápem, hehehe

zdroj
6.  Tím bych nechtěla dostat do hlavy

zdroj
7. A co takhle mramorový obraz!

zdroj
 8. Nebo koupelnový závěs?

zdroj
9. Balónky jsou sice jenom efemérní blbinka oslavu nebo svatbu, ale proč je neozvláštnit?

zdroj
 10. A tady se konečně dostáváme k tomu laku na nehty. Dobrý, co?

zdroj
11. Tohle mramorování papíru zase nevzniká na vodě, ale zamícháním barvy do pěny na holení. To sou věci, co?

zdroj
 12.

zdroj
 13.

zdroj
14. Balicí papír je podle mě supr

zdroj
15. A na závěr jedno povlečení. Na mramorování totiž narazíte fakt všude. Proniklo to už i do bábovek!

zdroj
Du spat, čau mňau
post signature

8 komentářů:

  1. hehe, mramorovou bábovku bych si dala :)
    a nejvíc ze všeho se mi líbí 10 a 11, pecka!

    OdpovědětVymazat
  2. mě se dost líbí na papíru a na balónkách a hodiny bych taky brala, echt mramor samozřejmě nejvíc, ale u těch tapet a sprchových závěsů mi to nějak evokuje devadesátky a polepování umakartu... brrrr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je právě ta věc s těma hnusnejma fóliema z papírnictví - když se to dobře zkombinuje, tak mi to najednou zas tak hnusný vlastně ani nepřipadá....

      Vymazat
  3. Mramor super! Strašně moc se mi líbí ten zarámovanej do růžova. A ty fimo mističky taky. Konečně něco hezkýho z fima. Eh.
    Jednou jsem ale seděla na záchodovym prkýnku z mramoru a bylo to peklo... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D tak to mě rozsekalo, vůbec si nechcu představovat, jak moc to muselo studit

      Vymazat
  4. Mně by se moc hodilo jedno prkénko z opravdického mramoru, to by bylo super...ale ten porcelán je taky fajn. A bábovka nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedno mám na parapetu...nějak si nedokážu představit na něm cokoliv krájet nebo servírovat, tak ho mám jako dekoraci

      Vymazat