čtvrtek 24. září 2015

Vzkazy na mříži...

To zní vzletně, co? Původně jsem chtěla udělat článek o mřížce jako vzorku na všem možným a nemožným, odevšad na mě ale začaly vyskakovat tyhle mřížky jako nástěnky/háčky prakticky na cokoliv. Což teda musím říct, že mě vcelku zaujalo, tak jsem se rozhodla tenhle fenomén prozkoumat o trochu víc. Tak hele:

1. Kus plotu, kolíčky...a je z toho dyzajn! Oceňuju třeba ty brejle, protože ty já běžně odkládám na takovej talíř, kam házím i klíče apod., čili brejle se mi pravidelně obrací na skla.

zdroj
A ještě jednou z jinýho úhlu:

zdroj
2. Větší mřížka je super tip na oblečení a výstavku lodiček

zdroj
 3. a šátků a klobouků

zdroj
4. Třeba pohlednice já si vystavuju moc ráda. Lepím je na zeď washi páskou, ale bydlím ve starým bytě s milijónama nátěrů a i ta washi tape mi ho občas strhne, čili totok je fajn nápad pro ty, co mají obdobnej problém.

zdroj
5. chcu.
zdroj
 6.

zdroj
7.

zdroj
8. Tohle mi přijde turbosuper, takovouhle bych si na tu zeď pověsila možná i bez těch pohledů :)

zdroj
9. Taky mi podle obrázků přijde, že taková mřížka zapadne docela dobře prakticky kamkoliv. Záleží na síle drátu, barvě a velikosti, ale jinak bych se jí nebála ani v kombinaci s těma květovanejma tapetama

zdroj
 10.

zdroj
11. Kromě kolíčků jde využít i o krapet stylovější (ale taky dražší) kancelářský skřipce

zdroj
12. A s háčkama na takovou tu tyčku na vařečky si na mřížku můžete pověsit úplně cokoliv. I ty vařečky. Kytky. Sbírku salámů. Voodoo panenky.

zdroj
13.

zdroj
14. Líbí se mi i nápad zaplést do mřížky světýlka nebo jenom kábl s žárovkou

zdroj
15.

zdroj
Dali byste si dom takovou mřížku?
Krásný večer
post signature

5 komentářů:

  1. Jo!!! Začátkem roku se budeme stěhovat, tak to je naprosto super tip do předsíně!

    OdpovědětVymazat
  2. hele uz jsem to videla vickrat, ale takhle po kupe to me teda pekne vzalo! asi prehodnotim svuj planovany kout s hacky na tasky a kabelky..

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer a kde mohu koupit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí trochu hledat :) Co třeba tato? https://www.bellarose.cz/dekorace/dratena-nastenka-mesh-black/ Ale určitě najdete i něco levnějšího.

      Vymazat