neděle 15. května 2016

Májový byt z New Yorku


Řeknu vám, já si tu stránku The Design Files snad nastavím jako homepage. Na co kliknu, to žeru. The Design Files je stránka, která ukazuje víceméně výhradně australské bydlení nebo bydlení Australanů, kteří zakotvili v zahraničí. Vzhledem k tomu, že toto bydlení se nachází v New Yorku, vztahuje se něj variant číslo dvě. Nicméně i tak vykazuje nezaměnitelné znaky toho, co se mi na australském typu bydlení tolik líbí - což je ve zkratce teplejší a barevnější varianta u nás spíše monochromního skandinávského stylu.

Tenhle svěží byt, ve kterém hrají velikou roli zelené akcenty pokojových rostlin, patří mladé rodině, která se skládá z umělkyně, designéra pro Etsy a dvou dětí.

Hrozně se mi líbí sympatické barevná škála, která propojuje celý byt. Bílá, světle modrá, tmavé dřevo a hodně zelené. Žádná velká divočina, ale výsledek je úžasně vzdušný, jarní, světlý a tak nějak čistoskvoucí či co. Ehm




Barevné tapiserie jsou už tak rok opět v módě, i já jsem těm drhaným variantám před časem věnovala samostatný článek. Soudě dle rámu na vyplétání o pár fotek níže jsou tady tyhle navíc vytvořené přímo paní domu.


Ta okna! No to teda nazdar. Proč nemůžu mít štukovej strop? Nebo aspoň takovej rám okolo vokna? Plíz?



Kéž by mi to taky tak vzkvétalo...





Ten krb. No comment.



Tož tak. Krásnou neděli přeju a určitě budu ráda, když mi dáte vědět, co vás na tomhle bydlení zaujalo!

Originální článek odsud.
post signature

2 komentáře:

  1. Tak toto je nádhera do posledního detailu...velké bílé plochy doplněné dřevem a zelenou zelení...a k tomu sem tam špetka jinak barevných doplňků..fakt krásný byt..nepronajímají to na Airbnb? =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  2. Čo dodať - prosto nádhera, okrem zmienených vecí ma ale zaujali prútené koše použité ako obaly na črepníky - také by som teda brala!
    Lucia
    http://designofmyworld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat