čtvrtek 22. září 2016

Bohémsky podzimní Madam Stoltz

Musím říct, že v posledních dnech se pořád divím tomu, že už zase dělám nějakou činnost, kterou jsem dělala tudle. Třeba že dávám na blog článek s podzimní kolekcí dánské Madam Stoltz. Kam se ten rok poděl simvás, může mi to někdo vysvětlit? Diky. 

Tož je to tak, rok se s rokem sešel, na třicítku mi táhne zase o chlup víc a designové značky se  už zase vytasily s novýma kolekcema na nejsilnější část roku. Novou kolekci Madam Stoltz jsem letos viděla poprvé tuším někdy v červenci a musím přiznat, že příliš nadšená jsem z ní nebyla. Všechno v katalogu se mi zdálo takové akési pohřební, samá černá a šedá či co, no prostě čtení k depressu a rakvičce se šlehačkou. Když se na ty fotky koukám znova teď v září, najednou mi přijdou vlastně úplně fajn. Barvy jsou pravda spíš studené, ale v hezkých podzimních odstínech, které svádí k rozsvícení svíčky a konzumaci lihovin. Takže za mě ok!

Líbí se mi, jak ve fotkách této kolekce využili dřevěné obložení zdí - člověk už pak ani nemusí nic extra dekorovat, struktura dřeva to udělá za něj.



Po smrti další pokojové květiny v našem trochu tmavším bytě jsem dospěla k závěru, že nemůžu vlastnit nic jiného než kaktusy, sukulenty a fikusy. Na severu mi evidentně rozumí! Dost mě baví ty stojany na květináč - já se snažím kytky stavět na stoličky, aby na ně šlo víc světla, ale víc už jich fakt pořídit nemůžu (momentálně máme doma šest stoliček prosim pěkně). Stojan tak asi píšu na list must-have či co!





By mě zajímalo, kde sehnali ty obrazy, ty chci taky! Ale tu vycpanou zvěř by si teda mohli strčit za klobók


Podzimní zachumlání se v dece s hrnkem něčeho dobrýho a knihou/hudbou/filmem/libovolnědosaď by byla čistě teoreticky super věc, kdyby neměl člověk v tý pitomý tmě po příchodu domů z práce pomyšlení akorát tak na panáka a postel. Nebo su exot?




Barevné jantarové sklo je jedna z novinek letošní sezóny, která mě fakt dost baví. I když se žlutou barvou mám stále takový nedořešený vztah, tenhle podzimní odstín (a ještě na skle), se mi úplně hrozně líbí.



Novou kolekci seženete kde jinde než na Nordic Day.cz. Fotky Madam Stoltz

A co říkáte na tuhle kolekci vy? Brou noc
post signature

1 komentář: