čtvrtek 20. října 2016

Říjnový byt ze Seattlu

Seattle je město na americkém severozápadě, kolébka grunge, Starbucks a taky Amazonu. A mimo to se tam nachází tenhle dům z roku 1903, který obývá párek s dost inspirativním vkusem. Tenhle interiér mi přišel na říjen jako dělaný, tak se mu pojďme podívat na zoubek.

Dost mě zaujala obliba domácích v temně zelené. Je to jedna z mých oblíbených barev, dokonce jsem jí věnovala i článek, ale doma nic tmavě zeleného nemám. Teď si řikám, jak je to možný? Ta lajna barvy v "okopávací" zóně mi přijde geniální.




Všude záplava obrazů... tož to já hned jihnu, vime.


Přidej kočku a Anka je jasná!


Celý interiér propojuje kromě obrazů i nábytek z tmavého dřeva a textilie v zemitých tónech. Všimněte si  nádherné ořechové barvy podlah!




Boží.




Oblibu v tradičních kobercích máme s majiteli taky koukám společnou. A fikusech.


To křeslo vlevo! A ten lustr!


Pokud někdo máte cestu do Seattlu, s trochou štěstí se do tohoto domu můžete podívat osobně- majitelé ho totiž nabízejí přes Airbnb. Originální článek a fotky Design Sponge.

Tak co, kdo se mnou jede na exkurzi?
Krásný večer
post signature

9 komentářů:

  1. Ty schody jsou božský! A ta koupelna... Wow!!! <3 No jo, Seattle ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Útulný babičkovský..líbí se mi.

    OdpovědětVymazat
  3. parada! a to nadobi v kuchyni, se nedivim, ze namaji vrchni skrinky, by byla skoda, schovávat takovou paradu:-) Veronika.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tenhle byt je mi hodně blízkej! Dík, boží! :)

    OdpovědětVymazat