úterý 20. prosince 2016

Ochutnávka z naší ložnice & focení pro Nordic Day.cz

Dneska mám pro vás nachystaný jenom takový sneak peak - ale za to přímo od nás z domu! Před nedávnem jsem při příležitosti vzniku polstrovaného čela postele nafotila boho-nordic proměnu naší ložnice pro eshop Nordic Day. Čelo, které jsem původně zamýšlela v nějaké neutrální barvě, tak dalo celému stylingu o dost bohémštější nádech, než jaký jsem primárně zamýšlela. Ale vzhledem k tomu, že můj Jiří prohlásil, že by to takto mělo zůstat už nafurt, dopadlo to myslím dobře.







Musím říct, že tohle bylo jedno z nejnáročnějších focení vůbec - celý je to totiž focený v naprostý tmě. "Světlo" na fotkách je vykouzlený bleskama, který mi vztekle šlehaly z očí. No joke!

Víc obrázků a originální článek, který je tak trochu ódou na božský lněný povlečení, najdete zde.


post signature

4 komentáře:

  1. skvělé..na boho nemám odvahu, ale líbí se mi to ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marti :) Ale proč se bát? Tohle je "boho" jenom trošinku :)

      Vymazat
  2. Tohle je focený s bleskem? Jsi kouzelnice!! ♥ Moc krásná práce. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Né, to byl blbej vtípek, tma teda byla opravdická, ale svítila jsem čím se dalo - ale bylo to teda hrozný, většina fotek se nedala použít... A děkuji :)

      Vymazat