neděle 5. února 2017

Únor bílý, pole sílí

I když to venku momentálně taje ostošest, ta letošní zima po dlouhé době fakticky vypadá jako ta od Lady. Mám tak za sebou bruslení, koulování, vycházku po zamrzlých mušovských nádržích... a chybí mi už jenom odškrtnout si ze seznamu sáňkování, sněhuláka a stavbu iglů. 

Únor mi po hektickém lednu přijde jako ten první opravdický měsíc nového roku - jakože leden byl tak nějak nanečisto, po Vánocích se trochu vzpamatujem a od února už jedem navostro. Až teď jsem stihla začít dumat nad tím, co asi letošní rok přinese, kam bych se chtěla posunout a vůbec co se sebou. Včera jsem podnikla první fázi redukce šatníku, k mému překvapení se ke mně vcelku bez nucení přidal i můj Jiří. Už delší dobu totiž cítím, že jsem dneska docela jinej člověk, než ten, co před lety vybudoval impozantní sbírku koktejlek a lodiček na jehlovým podpatku. Asi přišel čas si přiznat, že já budu stejně vždycky nejraději v pyžamu a nemá cenu si to krásnýma vystavenýma hadříkama vymlouvat. Dneska mě už totiž těší úplně jiný věci!

1. Třeba snídaně do postele, kytička nebo sklenka prosecca... Což se v souvislosti s blížícím se Valentýnem myslím docela hodí jako první únorové inspirativní foto

zdroj

2. Je zima a mně je furt zima. Úplně nejlíp na to zabírá pořádně se s někým pomazlit!

zdroj
3. V únoru je ve znamení vodnář. Kresby souhvězdí mi v hlavě leží stále, realizace čehokoliv zatím na bodě nula. Ale všecko bude!

zdroj
4. O srdíčkový cheesecake jsem se s částečným úspěchem kdysi pokusila taky. Pak mi ale zakázali laktózu, tak teď už se na něj můžu akorát tak dívat. Veselého Valentýna!

zdroj
5. Únor je měsícem končícího půstu a letos i masopustních slavností. Tydlety slovanské lidové zvyky mě odjakživa hrozně braly, třeba takový házení Morény do řeky... a to su děcko z města!

zdroj
 6. Lehnout si a číst. Co v zimě jinýho, tma je pořád dlouho

zdroj
 7. Ale když je volno....achich ach

zdroj
8. Hele jako já vim, že je Valentýn komerční a blá blá. Ale pokud existuje taková pěkná záminka k dobrýmu pití a jídlu, jako vysvětlete mi, proč by se neměla využít?

zdroj
9. Veverka a sýkorka taky neví

zdroj
10. Šálu už jsem letos prala tak milionkrát. Jakmile nemám omotanej krk i hlavu, nevylejzám z domu! Akorát mám tím pádem většinou omotanej i nos...no a snadno si domyslíte, jak to pak s těma zimníma nudlama často dopadá, že

zdroj
Tak vám vážení přátelé vinšuju krásný nedělní večer a užijte si únor

post signature

1 komentář: