pondělí 1. ledna 2018

Pour Féliciter 2018

Moji milí, hrozně moc děkuji za vaši přízeň v roce právě uplynulém a přeji vám báječný rok 2018! Ať je plný štěstí, lásky, kreativní energie no a samozřejmě krásného bydlení. La Petite Anne dnes slaví už páté narozeniny a já jsem neskonale vděčná té švýcarské čokoládě, která mně před lety vnukla myšlenku blog založit. DIY a interiérový design mě pořád děsně baví a stále mi dělá ohromnou radost sdílet (a snad i šířit) mé nadšení pro krásné věci. Takže díky všem, že sem chodíte, moje výplody čtete a necháváte mi krásný komentáře, který pravidelně zlepšujou můj den!
Tož tak a zítra do prvního pracovního dne ze dveří pravou nohou!
post signature

6 komentářů:

  1. I tobě krásný nový rok :) a ať máš stále tak super blog

    Simple living: Můj rok 2017

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, také Vám přeji krásný nový rok, ať se Vám vše daří a jste spokojená a šťastná. A těším se na více příspěvků v příštím roce z Vaší strany. S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásné přání! Uvidíme, jestli se mi letos zadaří naskočit zase na pravidelné psaní :)

      Vymazat
  3. Krásný rok 2018, Aničko! Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Jitko, taky přeju krásný a kreativní rok 2018!

      Vymazat